Sunny Relax Bobolin

Serdecznie zapraszamy do komfortowych domków z basenem w Bobolinie!

Darłowska, Bobolin

Pakiety - Wczasy z dziećmi

Brodzik dla dzieci. Basen jest podgrzewany i zadaszony (w razie potrzeby), otoczony plażą z leżakami. Dla większego bezpieczeństwa Naszych Gości basen jest ogrodzony.

Na terenie ośrodka znajduję się również PLAC ZABAW dla dzieci,

Pragniemy zaprosić Państwa do NOWEGO ośrodka wczasowego z basenem Sunny Relax Bobolin.

Na Naszych Gości czekają nowoczesne i przytulne domy Bliźniaki.

Każda połowa bliźniaka składa się z parteru i poddasza. Na parterze mieści się salonik z aneksem kuchennym i łazienka, natomiast na piętrze znajdują się 2 odrębne sypialnie z dużymi łóżkami oraz pojemnymi szafami.

Połowa bliźniaka o powierzchni 48m2 jest przeznaczona dla max 4-5 osób.

Aneks kuchenny wyposażony jest w: płytę indukcyjną na 2 palniki, czajnik elektryczny, lodówkę, niezbędną zastawę stołową oraz zestaw garnków. W saloniku znajduje się także stół, krzesła, rozkładana sofa, stolik kawowy oraz telewizor.

W łazience mieści się duża kabina prysznicowa, szafka z umywalką i lustro, półka na kosmetyki oraz suszarka do włosów. Do każdego domku przynależy zadaszony taras, na którym znajdzie się miejsce do relaksu i wypoczynku na świeżym powietrzu.

Wszystkie domki posiadają Klimatyzację

Zabudowa domków w kształcie litery „U” zapewnia każdemu domkowi widok na centralną część placu, na którym położony jest duży BASEN oraz mniejszy brodzik dla dzieci.

Basen jest podgrzewany i zadaszony (w razie potrzeby), otoczony „plażą” z leżakami. Dla większego bezpieczeństwa Naszych Gości basen jest ogrodzony.

Na terenie ośrodka znajduję się również PLAC ZABAW dla dzieci, a dla starszych Gości mamy do dyspozycji GRILLE wraz z miejscem do siedzenia oraz kamienny stół do PING-PONGA.

W ofercie posiadamy także:

  • Mieszkanie (sypialnia, salon z aneksem + łazienka) – dla 3 osób

  • Pokój z aneksem kuchennym + łazienka - dla 2 osób

W pobliżu:

  • Restauracja

  • Ranczo

  • Plaża 950 m

Zobacz więcej

Odległości

Odległość do morza: 950 m

Udogodnienia

wifi

WiFi

parking

Parking

garden

Ogród do dyspozycji gości

tv

Telewizor

air_conditioning

Klimatyzacja

beach_equipment

Sprzęt plażowy

heating

Ogrzewanie

taras

Taras

hairdryer

Suszarka do włosów

private_bathroom

Prywatna łazienka

boiling_pot

Czajnik elektryczny

pool

Basen

tableware

Zastawa stołowa

kitchen

Aneks kuchenny

fridge

Lodówka

ping_pong

Tenis stołowy

playground

Plac zabaw

grill

Grill

Zobacz więcej

Cennik i regulamin

TerminDomek /doba
25.05.2024 - 02.06.2024220 zł + prąd
02.06.2024 - 16.06.2024250 zł + prąd
16.06.2024 -23.06.2024300 zł + prąd
23.06.2024 - 30.06.2024350 zł + prąd
30.06.2024 - 07.07.2024400 zł + prąd
07.07.2024 - 14.07.2024450 zł + prąd
14.07.2024 - 18.08.2024500 zł + prąd
18.08.2024 - 25.08.2024450 zł + prąd
25.08.2024 - 01.09.2024400 zł + prąd

POKOJE - 2 i 3 osobowe
09.06.2024 - 23.06.2024100 ZŁ OD 1 OSOBY + PRĄD
23.06.2024 - 14.07.2024110 ZŁ OD 1 OSOBY + PRĄD
14.07.2024 - 18.08.2024140 ZŁ OD 1 OSOBY + PRĄD
18.08.2024 - 25.08.2024120 ZŁ OD 1 OSOBY + PRĄD
25.08.2024 - 01.09.2024110 ZŁ OD 1 OSOBY + PRĄD

*Cena nie uwzględnia opłaty środowiskowej.


 

Goście przebywający na terenie Ośrodka proszeni są o przestrzeganie zasad bezpiecznego i kulturalnego wypoczynku.

Rezerwacja pobytu i rezygnacja z pobytu:

  1. Ośrodek świadczy usługi krótkotrwałego zakwaterowania bez dodatkowych świadczeń wymaganych w obiektach hotelowych i jest otwarty w określonych terminach.

  2. Rezerwacji pobytu w Ośrodku można dokonać w formie ustnej (telefonicznie) lub pisemnej (on-line).

  3. Pracownik Recepcji potwierdza rezerwację ustnie i/lub pisemnie.

  4. Potwierdzeniem rezerwacji przez Klienta jest wpłata zadatku przez Gościa w wysokości przynajmniej 30% kosztów pobytu w ciągu 2 dni od dnia dokonania rezerwacji. Wpłata zadatku przez Gościa jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.

  5. Rezygnacja z pobytu:

  • przed planowaną datą przyjazdu - wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi,

  • w trakcie trwania - uiszczona opłata za pobyt nie podlega zwrotowi.

  1. W przypadku skrócenia pobytu pobierana jest opłata w wysokości 100% kosztów rezerwacji.

Zameldowanie i wymeldowanie:

  1. Po przyjeździe do Ośrodka należy okazać ważny dokument tożsamości (dowód osobisty) i przedstawić go w Recepcji Ośrodka celem dokonania formalności związanych z pobytem w Ośrodku.

  2. Opłatę za pobyt (pomniejszoną o wpłacony zadatek) należy uregulować w Recepcji w dniu przybycia do Ośrodka. Płatność tylko gotówkowa.

  3. Pełny koszt pobytu to: opłata za wynajem domku/mieszkania/pokoju podana w cenniku Ośrodka, opłata miejscowa pobierana przy czynnościach meldunkowych i przekazywana na konto Gminy oraz opłata dodatkowa (np. opłata za prąd - według zużycia).

  4. Domki/mieszkanie/pokój wynajmowane są na doby. Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu przyjazdu i trwa do godz. 10:00 w dniu wyjazdu. Ośrodek ma prawo obciążyć Gościa kosztami pobytu za kolejną dobę, jeśli nie opuści domku/mieszkania/pokoju w wyznaczonym czasie i nie gwarantuje możliwości przedłużenia pobytu.

  5. Każda zmiana terminu przyjazdu lub wyjazdu (np. późniejszy przyjazd lub wcześniejszy wyjazd, rezygnacja z pobytu) nie upoważnia do zmniejszenia kosztów pobytu i zwrotu jakichkolwiek środków pieniężnych.

  6. W dniu zameldowania Gości pobierana jest kaucja w wysokości od 300-500 zł (w zależności od rodzaju zakwaterowania domek/mieszkanie/pokój). Kaucja zwracana jest w dniu wymeldowania Gości, po odbiorze domku/mieszkania/pokoju przez Pracownika Ośrodka i sprawdzeniu stanu technicznego pomieszczeń.

  7. Domki/mieszkanie/pokój przekazywane są Gościom w użytkowanie w dniu przyjazdu, a odbierane przy wyjeździe przez Pracownika Ośrodka. Wykonanie usługi polega na przekazaniu czystego domku/mieszkania/pokoju gotowego do użytkowania i następuje poprzez przekazanie jednego kompletu kluczy oraz informacji o wyposażeniu wraz ze stanem technicznym pomieszczeń w obecności Pracownika Ośrodka.

  8. Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania domku/mieszkania/pokoju należy zgłaszać na bieżąco Pracownikowi Ośrodka.

  9. Oddanie domku/mieszkania/pokoju przez Gościa w dniu wyjazdu następuje na zasadach takich jak podczas wydawania domku/mieszkania/pokoju do użytkowania (pkt.6). W celu odbioru domku, prosimy poinformować Recepcję o godzinie opuszczenia domku/mieszkania/pokoju (najpóźniej 30 minut przed planowaną godziną wyjazdu).

  10. Goście Ośrodka ponoszą odpowiedzialność materialną za uszkodzenia oraz szkody powstałe z ich winy lub z winy osób ich odwiedzających. Szkody wynikające z nieprawidłowej eksploatacji wynajmowanych pomieszczeń powstałe z winy korzystających Gości rozliczane są na miejscu, tj. podczas pobytu, według ustalonych kwot przez Właścicieli Ośrodka, które wystarczą na pokrycie kosztów eksploatacji, naprawę uszkodzenia lub zakup zagubionej rzeczy. Powstałe szkody będą rozliczane z kaucji wpłaconej przez Gościa, a jeśli szkoda przewyższy wartość kaucji, różnicę pokrywa Gość przed opuszczeniem Ośrodka.

  11. Goście mogą parkować swoje samochody wyłącznie w miejscu do tego wyznaczonym na terenie Ośrodka. Na 1 domek przypada 1 miejsce parkingowe.

  12. Wszelkie opłaty, zameldowania i zgłoszenia pobytu dokonywane są w Recepcji Ośrodka czynnej od 8:00 do 18:00.

Zasady pobytu w Ośrodku:

  1. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Gości w domkach/mieszkaniu/pokoju oraz na terenie Ośrodka. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku/mieszkania/pokoju.

  2. Za posiadane wartościowe mienie (np. papiery wartościowe, komputery, telefony, aparaty, kamery i inne) wniesione na teren Ośrodka odpowiada właściciel mienia.

  3. Wjazd i parkowanie dozwolone jest wyłącznie w miejscu wyznaczonym do tego celu i wskazanym przez Pracownika Ośrodka. Parking jest niestrzeżony, a Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności prawnej/finansowej za samochody zaparkowane na jego terenie oraz nie odpowiada za jakiekolwiek szkody spowodowane przez osoby trzecie lub siły wyższe (np. wiatr, burza, woda, ogień, prąd itp.). Parking jest bezpłatny wyłącznie dla Gości Ośrodka podczas ich pobytu. Do jednego domku przypisane jest jedno miejsce parkingowe. Ośrodek nie odpowiada również za inne pojazdy należące do Gościa, np. rowery, quady, hulajnogi.

  4. Na terenie Ośrodka obowiązuje zakaz poruszania się na rowerach, quadach, hulajnogach itp.

  5. Na terenie Ośrodka obowiązuje zakaz grania w piłkę poza miejscem do tego wyznaczonym.

  6. Gość nie może przekazywać domku innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.

  7. Osoby niebędące klientami Ośrodka mogą przebywać na terenie Ośrodka wyłącznie za uprzednią zgodą Pracownika Ośrodka i w czasie przez niego ustalonym. Najpóźniej do godziny 21:30 osoby odwiedzające proszeni są o opuszczenie Ośrodka. Brama wjazdowa zamknięta jest w godzinach od 22:00 do 7:00.

  8. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za dewastację domku/mieszkania/pokoju, nieuprawnione użycie gaśnic i wynikłe z tego skutki (konieczność wymiany wyposażenia, dodatkowe prace obsługi) oraz wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Ośrodka, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. W przypadku spowodowania uszkodzenia wyposażenia/mienia Ośrodka prosimy o poinformowanie Recepcji w celu naprawy/wymiany uszkodzonego wyposażenia. Kosztami naprawy obciążany jest Gość najpóźniej w dniu wyjazdu.

  9. Na terenie Ośrodka obowiązuje zakaz wynoszenia wyposażenia z domku/mieszkania/pokoju (poduszki, kołdry, sztućce, naczynia, meble, elementy dekoracji) oraz przenoszenia wyposażenia i mebli tarasowych do innych domków.

  10. Zgubienie kluczy należy niezwłocznie zgłosić w Recepcji i uiścić opłatę 100 zł.

 

  1. Wszelkie usterki należy zgłaszać na bieżąco w Recepcji Ośrodka.

  2. Na terenie Ośrodka obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22:00 do 7:00.

  3. W obiekcie zabronione jest:

  • zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody kierownictwa Ośrodka (lub w trakcie ciszy nocnej),

  • takie zachowanie Gości i osób korzystających z usług Ośrodka, które rażąco może zakłócać spokojny pobyt innym Gościom.

  1. Na terenie Ośrodka obowiązują normy przyjęte dla miejsc publicznych i zasady współżycia społecznego. Niedozwolone są zachowania nieprzyzwoite, zakłócanie ciszy nocnej, zaśmiecanie terenu Ośrodka, niszczenie urządzeń, nadużywanie alkoholu.

  2. Goście mogą korzystać z poszczególnych obiektów, miejsc i sprzętu Ośrodka zgodnie z przyjętymi zasadami i regulaminami użytkowania.

  3. Na terenie Ośrodka należy bezwzględnie przestrzegać obowiązujących przepisów w zakresie BHP oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego. W szczególności zabrania się:

  • rozpalania ognisk na terenie Ośrodka,

  • używania otwartego ognia, używania środków pirotechnicznych, lampionów szczęścia, petard itp. na terenie Ośrodka,

  • grillowania na tarasach oraz plaży, grillowanie dozwolone w wyznaczonym do tego miejscu na terenie Ośrodka,

  • smażenia ryb wewnątrz domków,

  • palenia papierosów wewnątrz domków - palenie dozwolone jest w wyznaczonych do tego miejscach na terenie Ośrodka,

  • używania grzałek, grzejników elektrycznych, żelazek itp., oraz przywożenie tego sprzętu na teren Ośrodka.

  1. Dzieci przebywające na terenie Ośrodka powinny znajdować się pod stałą opieką rodziców lub dorosłych opiekunów. W związku z ponoszeniem przez rodziców odpowiedzialności za bezpieczeństwo i za wszelkie skutki działań swoich dzieci, zwracamy się z prośbą o wzmożoną opiekę nad nimi.

  2. Na terenie Ośrodka obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt.

  3. Apteczka pierwszej pomocy dostępna jest w Recepcji.

  4. Teren Ośrodka jest monitorowany.

Korzystanie z basenu Ośrodka:

  1. Przed wejściem na teren basenu, użytkownik musi zapoznać się z niniejszym regulaminem oraz stosować się do niego w trakcie pobytu. Każdorazowo przy wejściu na teren basenu użytkownik tym samym akceptuje regulamin.

  2. Basen jest dostępny dla gości Ośrodka nieodpłatnie.

  3. Basen jest czynny codziennie w godzinach 09:00 - 21:00. Przerwa techniczna na sprzątanie basenu jest w godzinach 15:00 - 16:00. Ośrodek zastrzega sobie prawo do zmiany godzin otwarcia oraz w przypadku awarii, prac konserwacyjnych do czasowego zamknięcia basenu - bez możliwości rekompensaty ze strony Ośrodka.

  4. Dzieci do lat 5 mogą korzystać tylko z brodzika pod nadzorem prawnego opiekuna, który jest obowiązany pełnić opiekę nad dzieckiem.

  5. Dzieci do lat 14 mogą przebywać na terenie basenu oraz korzystać z dużego basenu tylko w obecności prawnego opiekuna, który jest obowiązany pełnić opiekę nad dzieckiem.

  6. Przed wejściem na basen użytkownicy zobowiązani są do skorzystania z prysznica, zmianę obuwia i wierzchniej odzieży oraz pozostawienie urządzeń mogących ulec zniszczeniu jak telefony komórkowe itp. w domku. Zaleca się pozostawienie cennych przedmiotów w domku, gdyż za rzeczy zaginione lub skradzione Ośrodek nie odpowiada.

  7. Na terenie basenu obowiązuje strój kąpielowy. Użytkowników prosimy o umycie całego ciała oraz nie używania kosmetyków przed wejściem do wody.

  8. Na terenie basenu zabrania się:

  • biegania

  • skakania do wody

  • popychania innych użytkowników

  • niszczenia wyposażenia,

  • spożywania napojów innych niż woda,

  • wnoszenia szklanych opakowań,

  • spożywania posiłków

  1. Zabrania się korzystania z basenu osobom, u których występują:

  • choroby skóry np. grzybica, rumień, itp.

  • otwarte skaleczenia

  • choroby zakaźne

  • choroby infekcyjne

  1. Zabrania się wstępu osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu i innych środków odurzających lub psychotropowych.

  2. Dzieci do lat 3 mogą korzystać z basenu tylko w specjalnych pielucho - majtkach.

  3. Osoba, która celowo lub mimowolnie zanieczyściła basen będzie obciążona kosztami wymiany wody w basenie. W przypadku dzieci odpowiedzialność poniesie opiekun.

Pozostałe informacje:

  1. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Ośrodka nie powinno zakłócać spokoju pobytu pozostałych osób.

  2. Kierownictwo Ośrodka zastrzega sobie prawo do odmowy dalszego świadczenia usług i żądania opuszczenia terenu Ośrodka przez Gości nieprzestrzegających zasad i regulaminów, bez zwrotu poniesionych kosztów.

  3. Regulamin Ośrodka podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie:

  • na stronie internetowej www.sunnyrelaxbobolin.pl

  • w drodze indywidualnego zapoznania się przez klienta przy czynnościach rezerwacyjnych.

  1. Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez kierownictwo Ośrodka.

  2. Goście korzystający z usług Ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu.

 

Dziękujemy za współpracę i Życzymy miłego pobytu.

Zobacz więcej
sukces

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana do obiektu noclegowego.

Twoja wiadomość jest wysyłana. Prosimy o cierpliwość

sukces

Twoja wiadomość nie została wysłana do obiektu noclegowego.

Przepraszamy, jeśli pojawił się problem z wysłaniem pytania, skontaktuj się z nami

Błąd:

282 wyświetlenia w 2024r.
Łącznie 506 od 12.06.2023
serce Twoje ulubione obiekty 0